introduction

selamat datang kepada peminat,pembaca,pengkritik & pemuji sekalian,

ini adalah blog aku,bukan rekaan semata2 xdak langsung kaitan dgn yg hidup mahupun yg mati.first skali,aku bwat blog ni pas aku tgk adk aku & kwn aku pny blog.so teringin plak nk ade blog.adoi.xpndi sgt pn nk tulis tp try je la.blum cuba blum taw.haha.blog ni suka2 je.sape nk komen,komen la.bg cdngan ke.skema la plak aku tgk blog aku ni.longkang tersumbat?entahla mana aku dpt idea.mayb dpt ilham pas tgk longkang tersumbat kat taman rumah pak mat tempe jual tempe kot kat masjid india.lalala..

ni bukan cite katon ka,movie iron man pn bkn tp blog aku.blog yg xde langsung unsur 18SG,18SX,18LG tp U untuk umum.hahaha.aku?aku dikenali typewritter (dlm blog ni je) bukan seorang yg LOSER tapi tak sempurna.tu je.sapela yg sempurna slain NYA.

okeyh beb.takat ni je kot permulaan aku sbg typewritter.dlm ic aku :
nama:typewritter
no.ic:8+6-1=2%1$4
warganegara:go head gostan

the end..
bersambung..

0 Responses on "introduction"

Post a Comment